Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi RXH Hybrid4 (2010.11-2018.12) 163km » 408-242-002-003Z siemens vdo
wybrany samochód: 
Peugeot 508 Sw I (8e_) 2.0 Hdi Rxh Hybrid4 (2010.11-2018.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przepustnica powietrza 408-242-002-003Z SIEMENS VDO

408-242-002-003Z Przepustnica powietrza SIEMENS VDO
siemens 408-242-002-003Z
1,384.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

408-242-002-003Z

producent:

SIEMENS VDO

Średnica [mm]56
Tryb pracyelektryczny
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Numer artykułu zalecanego dodatkuVDO A2C59516947
Numer artykułu zalecanego dodatkuVW 036 133 073
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przepustnica powietrza 408-242-002-003Z SIEMENS VDO

Przepustnica powietrza
numery OEM:
AUDI      06F 133 062 B
AUDI      06F 133 062 S
SEAT      06F 133 062 B
SEAT      06F 133 062 S
SKODA      06F 133 062 B
SKODA      06F 133 062 S
VOLKSWAGEN      06F 133 062 B
VOLKSWAGEN      06F 133 062 S
zamienniki:

Zastosowanie Przepustnica powietrza 408-242-002-003Z SIEMENS VDO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.