Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) 419 CDI RWD (907.143, 907.145, 907.243, 907.245) (2018.02-???) 190km » A2C59517043 siemens vdo
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 419 Cdi Rwd (907.143, 907.145, 907.243, 907.245) (2018.02-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043 SIEMENS VDO

A2C59517043 Pompa wysokiego ciśnienia SIEMENS VDO
siemens A2C59517043
Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043
A2C59517043
3,539.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A2C59517043

producent:

SIEMENS VDO

Rodzaj paliwaolej napędowy
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043 SIEMENS VDO

Pompa wysokiego ciśnienia
numery OEM:
FORD      1717702
FORD      1805485
FORD      1841728
FORD      1849878
FORD      1849885
FORD      1881206
FORD      1932015
FORD      2033132
FORD      2033609
FORD      2086553
FORD      2086842
FORD      2385758
FORD      2464826
FORD      BK3Q9B395AD
FORD      BK3Q9B395AE
FORD      BK3Q9B395CA
FORD      BK3Q9B395CB
FORD      BK3Q9B395CC
FORD      BK3Q9B395CD
FORD      FB3Q9B395BA
FORD      FB3Q9B395BB
FORD      FB3Q9B395BC
FORD      FB3Q9B395BCA
FORD      FB3Q9B395BD
FORD      RMBK3Q9B395AD
MAZDA      U20213350C
LAND ROVER      LR029969
LAND ROVER      LR052872
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043 SIEMENS VDO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.