Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Toyota PREVIA I (_R1_, _R2_) 2.4 (TCR11_, TCR10_, TCR10R, TCR11R) (1990.05-2000.08) 132km » DPF358.13K1 snr
wybrany samochód: 
Toyota Previa I (_r1_, _r2_) 2.4 (tcr11_, Tcr10_, Tcr10r, Tcr11r) (1990.05-2000.08) 132km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy DPF358.13K1 SNR

DPF358.13K1 Koło pasowe, wał korbowy SNR
192.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DPF358.13K1

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Ilość żeber7
Masa [g]3105
Średnica zewnętrzna 1 [mm]165
Szerokość 1 [mm]54,5
Ilość żeber 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubą
nr EAN3413521416057

skład zestawu:
DPF Koło pasowe, wał korbowy
PTC Zestaw zaciskowy, wahacz wleczony / prowadzący
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy DPF358.13K1 SNR

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 4, 7, ze śrubami) pasuje do: IVECO DAILY V, MERCEDES E T-MODEL (S210), VITO (W638), FIAT DUCATO 2.3-Electric 12.96-
numery OEM:
FIAT      504012367
FIAT      504076697
IVECO      504012367
IVECO      504076697

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy DPF358.13K1 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy DPF358.13K1 SNR:

Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.