Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Tata (telco) XENON pick-up 2.2 DiCOR 4x4 (2009.01-???) 140km » KBLF133 snr
wybrany samochód: 
Tata (telco) Xenon Pick-up 2.2 Dicor 4x4 (2009.01-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora KBLF133 SNR

KBLF133 Mocowanie amortyzatora SNR
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

KBLF133

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]670
Średnica zewnętrzna 1 [mm]112,50
Długość [mm]139,20
nr EAN3413521571787

skład zestawu:
BLF Mocowanie amortyzatora
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora KBLF133 SNR

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: OPEL AGILA, SUBARU JUSTY III, SUZUKI IGNIS I, IGNIS II, WAGON R, WAGON R+, SCANIA R II 1.0-16.4D 02.98-
numery OEM:
OPEL      4707592
SUBARU      41710-80G10
SUZUKI      41710-80G10
VAUXHALL      9216325

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora KBLF133 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora KBLF133 SNR:

Krzysztof, Czerwonak
2023-01-22
 5/5
O. K.
Adam, Wilcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Lublin
2021-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Lublin
2021-05-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-11-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosława, Warszawa
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.