Masa [g] | 258 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 39,878 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 50,292 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 17,462 | |
Szerokość 1 [mm] | 13,843 | |
Szerokość 2 [mm] | 14,732 | |
nr EAN | 3413520706005 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła R154.13 SNR
ALFA ROMEO | 60521282 | |
ALFA ROMEO | 60535941 | |
AUDI | 111 405 641 C | |
AUDI | 191598625 | |
AUDI | 311405625F | |
AUDI | 311405645B | |
AUDI | 357 501 641 B | |
AUDI | 803 501 221 | |
AUDI | 823 501 249 | |
BMW | 31 21 1 101 115 | |
BMW | 31 21 6 634 104 | |
DAIHATSU | 90368-29068-000 | |
FIAT | 60501550 | |
FIAT | 96028384 | |
FORD | 1492160 | |
FORD | 1565444 | |
FORD | 6040296 | |
HONDA | 91053-671-004 | |
JAGUAR | CAC4603 | |
MAZDA | B002-33-075 | |
MAZDA | B092-26-175 | |
MERCEDES-BENZ | 0059817105 | |
MERCEDES-BENZ | 0069811605 | |
MITSUBISHI | MB515922 | |
NISSAN | 40673-0L700 | |
NISSAN | 43210-M7000 | |
OPEL | 328022 | |
OPEL | 330011 | |
PORSCHE | 357 501 641 B | |
SEAT | 111 405 641 C | |
SEAT | 191598625 | |
SEAT | 311405625F | |
SEAT | 311405645B | |
SEAT | 357 501 641 B | |
SEAT | 803 501 221 | |
SEAT | 823 501 249 | |
SKODA | 111 405 641 C | |
SKODA | 311405625F | |
SKODA | 311405645B | |
SKODA | 357 501 641 B | |
SKODA | 6U0598625 | |
SKODA | 803 501 221 | |
SKODA | 823 501 249 | |
TOYOTA | 90366-17010 | |
TOYOTA | 90368-29068 | |
VAUXHALL | 11054489 | |
VAUXHALL | 11070311 | |
VOLKSWAGEN | 111 405 641 C | |
VOLKSWAGEN | 191598625 | |
VOLKSWAGEN | 311405625F | |
VOLKSWAGEN | 311405645B | |
VOLKSWAGEN | 357 501 641 B | |
VOLKSWAGEN | 6U0598625 | |
VOLKSWAGEN | 803 501 221 | |
VOLKSWAGEN | 823 501 249 | |
CHEVROLET | 94535210 | |
CHEVROLET | 94535218 | |
HYUNDAI | 51730-11101 | |
DAEWOO | 94535210 | |
DAEWOO | 94535218 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła R154.13 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła R154.13 SNR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.