Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T 4x4 (2001.05-2006.05) 150km » 25287 spidan
wybrany samochód: 
Skoda Octavia I Combi (1u5) 1.8 T 4x4 (2001.05-2006.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 25287 SPIDAN

25287 Wał napędowy SPIDAN
spidan 25287
Wał napędowy 25287
25287
spidan 25287 Wał napędowy
Wał napędowy 25287 spidan
Wał napędowy 25287 spidan
Wał napędowy 25287 spidan
Wał napędowy 25287 spidan
Wał napędowy 25287 spidan
1,029.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

25287

producent:

SPIDAN

Status produktu: Normalny
Uzębienie zewnętrzne od strony koła38
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów26
Długość [mm]892
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]63,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm]106,0
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]108,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
Wymiar gwintuM20x1,5
Długość 2 [mm]281,0
nr EAN4019064052876

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 25287 SPIDAN

Koszt kaucji: 63.03 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Półoś napędowa przód P 281/892mm pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, MULTIVAN T5, TRANSPORTER T5 2.0-2.5D 04.03-08.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0407272AR
VOLKSWAGEN      7E0407272B
VOLKSWAGEN      7E0407452X

Zastosowanie Wał napędowy 25287 SPIDAN w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 25287 SPIDAN:

Jacek, Poznań
2024-06-02
 5/5
Zgodnie z zamówieniem

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części zamiennych Spidan


SPIDAN to producent części samochodowych, który jest częścią grupy GKN. Firma ta produkuje przeguby kulowe, przeguby wałów napędowych, półosie, łożyska koła oraz piasty kołowe dla różnych marek samochodowych i dostarcza je na rynki globalne. SPIDAN posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Włoszech, Chinach i Brazylii, co zapewnia szeroki dostęp do ich produktów.

Firma wyróżnia się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, wysoką jakością produktów oraz zwraca uwagę na zrównoważony rozwój. SPIDAN jest znany z wykorzystywania najnowszych technologii i procesów produkcyjnych, aby zapewnić niezawodność swoich produktów.