Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 30 92 3170 swag autoteile gmbh

Przewód hamulcowy elastyczny 30 92 3170 SWAG Autoteile GmbH

30 92 3170 Przewód hamulcowy elastyczny SWAG Autoteile GmbH
25.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

30 92 3170

Długość [mm] 396
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy wewnątrz
Ciężar [kg] 1,06
nr EAN 4044688554406

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 30 92 3170 SWAG Autoteile GmbH

PRZEWÓD HAM ELAST SWAG 30923170 SEAT VW
numery OEM:
FORD      7 335 770
SEAT      7M0 611 775 C
SEAT      7M0 611 775 E
VOLKSWAGEN      7M0 611 775 E
FORD USA      95VW2282AD

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 30 92 3170 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.