Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Mazda CX-30 (DM) 1.8 SKYACTIV-D AWD (2019.07-???) 116km » 33107705 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Mazda Cx-30 (dm) 1.8 Skyactiv-d Awd (2019.07-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe wału korbowego 33107705 SWAG Autoteile GmbH

33107705 Koło pasowe wału korbowego SWAG Autoteile GmbH
swag 33107705
Koło pasowe wału korbowego 33107705
33107705
422.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

33107705

Szerokość [mm]75
Ciężar [kg]3,422
Parametr6PK
Średnica wewnętrzna [mm]40,04
średnica zewnętrzna [mm]159

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe wału korbowego 33107705 SWAG Autoteile GmbH

Koło pasowe wału korbowego pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83), 4 GRAN COUPE (F36), 5 (F10) 2.0D 06.10-
numery OEM:
BMW      11 23 7 619 245
BUGATTI      BPSD1304-ND

Zastosowanie Koło pasowe wału korbowego 33107705 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.