Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
Strona zabudowy | z przodu |
Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe |
Długość 1 [mm] | 800 |
Długość 2 [mm] | 700 |
Długość 1 [cal] | 31 |
Długość 2 [cal] | 28 |
Stylizacja | ze spojlerem |
Ciężar [kg] | 0,39 |
nr EAN | 3276421194575 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pióro wycieraczki, ORIGINAL VISIOFLEX SET 119457 SWF
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
1608242080, 1642340380, 1642340480, 642385, 642386
288905887R, 288907446R
1615628080, 1615628180, 1642340380, 1642340480, 642385
CITROËN | 1615628080 | |
CITROËN | 1615628180 | |
CITROËN | 1642340380 | |
CITROËN | 1642340480 | |
CITROËN | 6423-85 | |
CITROËN | 642385 | |
PEUGEOT | 1608242080 | |
PEUGEOT | 1642340380 | |
PEUGEOT | 1642340480 | |
PEUGEOT | 6423-85 | |
PEUGEOT | 6423-86 | |
PEUGEOT | 642385 | |
PEUGEOT | 642386 | |
RENAULT | 288905887R | |
RENAULT | 288907446R | |
DONGFENG CITROEN | 6423-85 | |
DONGFENG CITROEN | 642385 |
Zastosowanie Pióro wycieraczki, ORIGINAL VISIOFLEX SET 119457 SWF w samochodach:
Opinie Klientów o Pióro wycieraczki, ORIGINAL VISIOFLEX SET 119457 SWF:
Wycieraczki samochodowe służą do oczyszczania szyb samochodu podczas deszczu oraz do usuwania niewielkich zabrudzeń.
Należy unikać pracy pióra wycieraczek na sucho gdyż powoduje to przyspieszone zużywanie się gumy pióra wycieraczki. Zużyta gumka nie zbiera już wody z powierzchni szyby tak dobrze jak nowa. Należy unikać także włączania wycieraczek na zamarzniętej szybie oraz gdy widzimy na niej większe ilości śniegu.
W handlu dostępne są wycieraczki tradycyjne czyli szkieletowe oraz tak zwane płaskie, czyli bezszkieletowe.
Innym rozwiązaniem spotykanym w wycieraczkach samochodowych jest spoiler na piórze wycieraczki od strony kierowcy który dociska wycieraczkę do szyby podczas jazdy z większą prędkością, co powoduje lepsze warunki jej pracy.