Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 00268228 ted-gum

Dystans gumowy, resorowanie 00268228 TED-GUM

00268228 Dystans gumowy, resorowanie TED-GUM
ted-gum 00268228
Dystans gumowy, resorowanie 00268228
00268228
ted-gum 00268228 Dystans gumowy, resorowanie
Dystans gumowy, resorowanie 00268228 ted-gum
Dystans gumowy, resorowanie 00268228 ted-gum
Dystans gumowy, resorowanie 00268228 ted-gum
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00268228

producent:

TED-GUM

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość 2
Materiał PU (poliuretan)
Średnica wewnętrzna [mm] 25
średnica zewnętrzna [mm] 60
Wysokość [mm] 95
nr EAN 5908229991428

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 00268228 TED-GUM

Poliuretanowa tuleja amortyzatora, 1szt., amortyzator przód, L/P, twardość: 70 Sha, bez osłony, pasuje do: HONDA CR-V III, CR-V IV 1.6D-2.4 06.06-
numery OEM:
HONDA      51722-SWA-A02
HONDA      51722-SWE-T01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 00268228 TED-GUM w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.