Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 00448996 ted-gum

Łożyskowanie, amortyzator 00448996 TED-GUM

00448996 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
ted-gum 00448996
Łożyskowanie, amortyzator 00448996
00448996
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00448996

producent:

TED-GUM

Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy na dole
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229997161

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 00448996 TED-GUM

Silentblock amortyzatora tył L/P pasuje do: CITROEN C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, MITSUBISHI COLT VI, L200 / TRITON, LANCER VII, LANCER VIII, OUTLANDER I, OUTLANDER II 1.1-3.0 06.00-

Łożyskowanie, amortyzator 00448996 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Łożyskowanie, amortyzator 00448996 producenta TED-GUM

MITSUBISHI

4162A034, 4162A050, 4162A153

CITROËN

5206LE, 5206YN

PEUGEOT

4162A034, 4162A050, 4162A153, 5206LE, 5206YN

numery OEM:
CITROËN      5206 LE
CITROËN      5206 YN
MITSUBISHI      4162A034
MITSUBISHI      4162A050
MITSUBISHI      4162A153
PEUGEOT      4162A034
PEUGEOT      4162A050
PEUGEOT      4162A153
PEUGEOT      5206 LE
PEUGEOT      5206 YN
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 00448996 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).