Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 00507405 ted-gum

Łożyskowanie, amortyzator 00507405 TED-GUM

00507405 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
ted-gum 00507405
Łożyskowanie, amortyzator 00507405
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00507405

producent:

TED-GUM

Materiał PU (poliuretan)
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Długość [mm] 30
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229986592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 00507405 TED-GUM

Tuleje zawieszenia L/P, 1szt., miejsce zabudowy: dół/przód, amortyzator, Dół, twardość: 75 Sha pasuje do: ISUZU TROOPER II, OPEL MONTEREY A 3.1D/3.2 08.91-07.98

Łożyskowanie, amortyzator 00507405 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

ISUZU

TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II

Numery OE Łożyskowanie, amortyzator 00507405 producenta TED-GUM

OPEL

342001, 342018, 342019, 97039320, 97120036

ISUZU

8970393201

numery OEM:
ISUZU      8970393201
OPEL      342001
OPEL      342018
OPEL      342019
OPEL      97039320
OPEL      97120036
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 00507405 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).