Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TDI quattro (2016.10-???) 190km » TED37570 ted-gum
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 2.0 Tdi Quattro (2016.10-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator TED37570 TED-GUM

TED37570 Łożyskowanie, amortyzator TED-GUM
ted-gum TED37570
Łożyskowanie, amortyzator TED37570
84.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED37570

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
MateriałGuma / metal
Wymagana ilość2
Strona zabudowyna dole
nr EAN5902275375706

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator TED37570 TED-GUM

Silentblock amortyzatora tył L/P pasuje do: AUDI A8 D4 2.0-6.3 11.09-01.18
numery OEM:
AUDI      4H0 616 001 AB
AUDI      4H0 616 001 AC
AUDI      4H0 616 001 AD
AUDI      4H0 616 001 AH
AUDI      4H0 616 001 AJ
AUDI      4H0 616 001 AK
AUDI      4H0 616 001 C
AUDI      4H0 616 001 M
AUDI      4H0 616 001 N
AUDI      4H0 616 002 AB
AUDI      4H0 616 002 AC
AUDI      4H0 616 002 AD
AUDI      4H0 616 002 AH
AUDI      4H0 616 002 AJ
AUDI      4H0 616 002 AK
AUDI      4H0 616 002 C
AUDI      4H0 616 002 M
AUDI      4H0 616 002 N
AUDI      4H6 616 001 F
AUDI      4H6 616 001 G
AUDI      4H6 616 002 F
AUDI      4H6 616 002 G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator TED37570 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).