Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Citroën CX I Break (MA) 2400 GTi (1982.07-1983.06) 128km » TED68767 ted-gum
wybrany samochód: 
Citroën Cx I Break (ma) 2400 Gti (1982.07-1983.06) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora TED68767 TED-GUM

TED68767 Mocowanie amortyzatora TED-GUM
ted-gum TED68767
168.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED68767

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
nr EAN5902275687670

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora TED68767 TED-GUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: HYUNDAI ELANTRA VI, SONATA VII, TUCSON, TUCSON/SUV, KIA OPTIMA, SPORTAGE II, SPORTAGE III, SPORTAGE IV 1.6-2.7 09.04-
numery OEM:
HYUNDAI      54610-D3000
HYUNDAI      54612-C1000
KIA      54610-D3000
KIA      54612-C1000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora TED68767 TED-GUM w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).