Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.2 FSI quattro (2005.06-2010.07) 260km » 2947801 textar
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 3.2 Fsi Quattro (2005.06-2010.07) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe kpl. 2947801 TEXTAR

262.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (72 ocen)
numer części:

2947801

producent:

TEXTAR

Grubość [mm]20,6
Szerokość [mm]128,8
Wysokość [mm]57,5
Ciężar [kg]1
Styk ostrzegawczy o zużyciuprzygotowany do wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyBrembo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA29478
Długość opakowania [cm]15,2
Szerokość opakowania [cm]8,8
Wysokość opakowania [cm]8,4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe kpl. 2947801 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. tył (ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: IVECO DAILY VI 3.0CNG/3.0D/Electric 03.14-
numery OEM:
IVECO      42579529
zamienniki:

Zastosowanie Klocki hamulcowe kpl. 2947801 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe kpl. 2947801 TEXTAR:

Anrzej, Tarnowskie Gory
2022-12-19
 5/5
Dobra jakość klocków Textar. Dostawa i obsługa b. dobra i zgodna z oczekiwaniem
Jacek, Sosnowiec
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Skoczów
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki
2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
paweł, warszawa
2023-08-31
 5/5
Ok
Krzysztof, Jachranka
2020-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2025-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Żyrzyn
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2022-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Mysłowice
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bezrzecze
2019-12-19
 5/5
Jeżdżę samochodem już wiele lat jak mam wymieniać klocki hamulcowe to zawsze wybieram textar
Robert, Kamienica Polska
2023-06-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Katowice
2022-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał,
2023-03-15
 5/5
Jakościowy produkt, polecam
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Częstochowa
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
IWONA, ZIELONKA
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Dukla
2023-10-03
 5/5
ok
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2020-06-08
 5/5
Premium w cenie standard w porównaniu z innymi sklepami
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Iwiny
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Juszkowo
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
Mirosław, Kielce
2021-03-20
 5/5
ok
Tomasz, Złotoryja
2022-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Cezary, Jaworzno
2023-05-01
 5/5
jeszcze nie testowałem ale wyglądają dobrze

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.