Koła pasowe | z kołem pasowym |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1W065TT THERMOTEC
AUDI | 06H121026AB | |
AUDI | 06H121026AF | |
AUDI | 06H121026BF | |
AUDI | 06H121026CF | |
AUDI | 06H121026CQ | |
AUDI | 06H121026DD | |
SEAT | 06H 121 026 AB | |
SEAT | 06H 121 026 DD | |
SEAT | 06H121026AF | |
SEAT | 06H121026BF | |
SEAT | 06H121026CF | |
SEAT | 06H121026CQ | |
SKODA | 06H 121 026 CF | |
SKODA | 06H 121 026 CQ | |
SKODA | 06H 121 026 DD | |
SKODA | 06H121026AB | |
SKODA | 06H121026AF | |
SKODA | 06H121026BF | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 026 DR | |
VOLKSWAGEN | 06H121026AB | |
VOLKSWAGEN | 06H121026AF | |
VOLKSWAGEN | 06H121026BA | |
VOLKSWAGEN | 06H121026BF | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CC | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CF | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CQ | |
VOLKSWAGEN | 06H121026DD | |
VOLKSWAGEN | N 107 002 02 |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1W065TT THERMOTEC w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.