Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Ford TRANSIT CUSTOM V362 Furgon (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV (2019.05-???) 185km » D2R015TT thermotec
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Furgon (fy, Fz) 2.0 Ecoblue Mhev (2019.05-???) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat środka chłodzącego D2R015TT THERMOTEC

D2R015TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2R015TT
Termostat środka chłodzącego D2R015TT
D2R015TT
60.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D2R015TT

producent:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]89
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2R015TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego
numery OEM:
NISSAN      1106000QAF
NISSAN      1106000QF
RENAULT      8200112054
RENAULT      8200158506
SUZUKI      1769067JG0
zamienniki:
8MT 354 775-671
brak
HELLA
8MT 354 776-971
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2R015TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.