Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT030009 thermotec

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030009 THERMOTEC

KTT030009 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030009
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030009
KTT030009
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030009

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaPunkt ustal. 6:00

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030009 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
OPEL      13140505
OPEL      13171593
OPEL      13191996
OPEL      24411249
OPEL      24411270
OPEL      24411280
OPEL      6854003
OPEL      6854005
OPEL      6854007
OPEL      6854019
OPEL      9225560
OPEL      93176866
OPEL      93176867
OPEL      93176868
OPEL      93187228
zamienniki:
3700K409
brak
VAN WEZEL
3700K448
brak
VAN WEZEL
3700K451
brak
VAN WEZEL
3700K463
brak
VAN WEZEL
4700K067
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030009 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.