Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën DS4 (NX_) 1.6 HDi 90 (2011.05-2015.07) 92km » KTT030091 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën Ds4 (nx_) 1.6 Hdi 90 (2011.05-2015.07) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030091 THERMOTEC

KTT030091 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030091
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030091
KTT030091
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030091

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaVISTEON
Ø koła pasowego [mm]126
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Pojemność [ml]200

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030091 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
FORD USA      1341233
FORD USA      1355809
FORD USA      1438877
FORD USA      1439594
FORD USA      1465439
FORD USA      1677171
FORD USA      1744998
FORD USA      3M5H19D629GD
FORD USA      3M5H19D629KC
FORD USA      3M5H19D629KD
FORD USA      3M5H19D629KE
FORD USA      3M5H19D629KF
FORD USA      3M5H19D629KG
FORD USA      3M5H19D629SA
zamienniki:
1800K393
brak
VAN WEZEL
1800K431
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030091 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.