Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 30 TDI Mild Hybrid (2019.07-???) 136km » KTT030109 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 Avant (8w5, 8wd) 30 Tdi Mild Hybrid (2019.07-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030109 THERMOTEC

KTT030109 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030109
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030109
KTT030109
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030109

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaVISTEON
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasoweKoło pasowe paska wieloklinowego
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiVS16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030109 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
FORD      1 693 622
FORD      1 694 191
FORD      1 705 042
FORD      1 765 214
FORD      1 790 328
FORD      1852378
FORD      AV4119D629AA
FORD      AV4119D629AB
FORD      AV4119D629AC
FORD      AV4119D629AD
FORD      AV4119D629AE
FORD      AV6119D629DB
FORD      AV6119D629DC
LAND ROVER      LR027788
LAND ROVER      LR030867
LAND ROVER      LR039622
LAND ROVER      LR041117
LAND ROVER      LR056300
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030109 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.