Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel COMBO Furgon/minivan (X12) 1.3 CDTI (B05) (2016.03-???) 95km » KTT030123 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Combo Furgon/minivan (x12) 1.3 Cdti (b05) (2016.03-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030123 THERMOTEC

KTT030123 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030123
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030123
KTT030123
73.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030123

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ilość oleju [ml]60
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarkiPXC14
Liczba rowków6
ID głowicy cylindra (sprężarka)ECK

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030123 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
OPEL      1 618 525
OPEL      13427937
OPEL      3 907 6799
OPEL      39 03 4464
OPEL      39 06 9801
OPEL      39 07 6800
OPEL      39034463
OPEL      39076803
OPEL      39157291
OPEL      95523374
OPEL      95525472
VAUXHALL      13367373
VAUXHALL      13427937
VAUXHALL      39034464
VAUXHALL      95522241
VAUXHALL      95529062
zamienniki:
8FK 351 005-271
brak
HELLA

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030123 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.