Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën C35 Platforma / podwozie 2.5 D (1980.02-1994.01) 69km » KTT040129 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën C35 Platforma / Podwozie 2.5 D (1980.02-1994.01) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040129 THERMOTEC

KTT040129 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040129
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040129
KTT040129
204.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040129

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaZEXEL
Ø koła pasowego [mm]125
ID sprężarkiDKS15CH
ID sprężarkiDKS17CH
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040129 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
VOLVO      30742206
VOLVO      30761388
VOLVO      31308259
VOLVO      36000327
VOLVO      36000576
VOLVO      36001066
VOLVO      506011-9733
VOLVO      506012-0821
VOLVO      8600889
VOLVO      8601633
VOLVO      8602278
VOLVO      8602359
VOLVO      8602621
VOLVO      8602622
VOLVO      8684286
VOLVO      8684287
VOLVO      8708581
VOLVO      9 166 103
VOLVO      9171996
VOLVO      92052056

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040129 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.