Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Hyundai ix20 (JC) 1.4 CRDi (2011.06-???) 78km » KTT040191 thermotec
wybrany samochód: 
Hyundai Ix20 (jc) 1.4 Crdi (2011.06-???) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040191 THERMOTEC

KTT040191 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040191
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040191
KTT040191
173.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040191

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]130
Napięcie robocze [V]12
ID sprężarki10S17C
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040191 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
CHRYSLER      05005450AD
CHRYSLER      05005496AD
CHRYSLER      05005496AE
CHRYSLER      05005496AF
CHRYSLER      05005496AG
CHRYSLER      05005496AH
CHRYSLER      05005496AI
HONDA      38810P8EA01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040191 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.