Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen PASSAT B1 Variant (33) 1.5 (1973.10-1975.08) 75km » KTT040195 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B1 Variant (33) 1.5 (1973.10-1975.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040195 THERMOTEC

KTT040195 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040195
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040195
KTT040195
202.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040195

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaMitsubishi
Ograniczenia producentaTyp QS90
Ograniczenia producentaSred. kola pas. 95mm
Ø koła pasowego [mm]95
Napięcie robocze [V]12
ID sprężarkiQS90
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040195 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
CITROËN      1606429480
CITROËN      1606429680
CITROËN      1606429780
CITROËN      1606429880
CITROËN      1609352680
CITROËN      1609868580
CITROËN      1612871180
CITROËN      6453ZQ
CITROËN      648730
CITROËN      648783
CITROËN      648784
MITSUBISHI      1609352680
MITSUBISHI      1612871180
MITSUBISHI      7813A151
MITSUBISHI      7813A212
MITSUBISHI      7813A215
MITSUBISHI      7813A330
MITSUBISHI      7813A351
MITSUBISHI      7813A352
MITSUBISHI      7813A411
MITSUBISHI      7813A418
MITSUBISHI      7813A419
MITSUBISHI      7813A426
MITSUBISHI      7813A428
MITSUBISHI      7813A618
MITSUBISHI      7813A628
MITSUBISHI      7813A691
MITSUBISHI      7813A801
MITSUBISHI      7813A817
MITSUBISHI      7813A821
MITSUBISHI      7813A871
MITSUBISHI      7813A875
MITSUBISHI      AKC200A402C
MITSUBISHI      AKS200A208A
MITSUBISHI      AKS200A208B
MITSUBISHI      AKS200A402A
MITSUBISHI      AKS200A402B
MITSUBISHI      AKS200A402C
MITSUBISHI      AKS200A402D
MITSUBISHI      AKS200A402J
MITSUBISHI      AKS200A402T
MITSUBISHI      AKS200A407C
MITSUBISHI      AKS200A407D
MITSUBISHI      AKS200A407J
MITSUBISHI      AKS200A411G
MITSUBISHI      AKS200A411J
MITSUBISHI      AKS200A413C
MITSUBISHI      AKS200A413D
MITSUBISHI      AKS200A413H
MITSUBISHI      AKS200A413J
MITSUBISHI      AKS200A418J
MITSUBISHI      AKS201A404A
MITSUBISHI      AKS201A406A
MITSUBISHI      AKT200A405C
MITSUBISHI      AKT200A410C
MITSUBISHI      AKV200A205B
MITSUBISHI      AKV200A403J
MITSUBISHI      AKV200A410J
MITSUBISHI      AKV200A414C
MITSUBISHI      AKV200A414J
MITSUBISHI      AKV200A419J
PEUGEOT      1606429480
PEUGEOT      1606429680
PEUGEOT      1606429780
PEUGEOT      1606429880
PEUGEOT      1609352680
PEUGEOT      1609868580
PEUGEOT      1612871180
PEUGEOT      6453ZQ
PEUGEOT      648730
PEUGEOT      648783
PEUGEOT      648784

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040195 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.