Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT040235 thermotec

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040235 THERMOTEC

KTT040235 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040235
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040235
KTT040235
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040235

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
JakośćOE
Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaVW-Group
Liczba żeber6
Sposób montażuprzykręcany
Ø koła pasowego [mm]110
Masa [g]5100
Ilość oleju [ml]110
ID sprężarki6SAS14C
napełniony
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040235 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      3Q0816803
AUDI      3Q0816803D
AUDI      4G0260805AB
AUDI      4G0260805AC
AUDI      4G0260805AD
AUDI      4G0260805M
AUDI      4G0260805Q
AUDI      4G0816803E
AUDI      8K0260805N
AUDI      8K0260805Q
AUDI      8T0260805F
AUDI      8T0260805P
AUDI      8T0260805S
AUDI      8T0260805T
AUDI      8T0816803M
VOLKSWAGEN      3Q0816803B
VOLKSWAGEN      4G0260805AB
VOLKSWAGEN      4G0260805AD
VOLKSWAGEN      4G0260805M
VOLKSWAGEN      8K0260805N
VOLKSWAGEN      8K0260805Q
VOLKSWAGEN      8K0260805R
VOLKSWAGEN      8T0260805F
VOLKSWAGEN      8T0260805P
VOLKSWAGEN      8T0260805S
VOLKSWAGEN      8T0260805T
zamienniki:
0300K402
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040235 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.