Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel GRANDLAND / GRANDLAND X (A18, P1UO) 1.5 Turbo D (75) (2018.06-???) 102km » KTT040258 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Grandland / Grandland X (a18, P1uo) 1.5 Turbo D (75) (2018.06-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040258 THERMOTEC

KTT040258 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040258
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040258
KTT040258
188.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040258

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaGENUINE DENSO
Ø koła pasowego [mm]100
ID sprężarki6SBU
ID sprężarki7SE
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040258 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9068300260
MERCEDES-BENZ      A9068300260
MERCEDES-BENZ      HVW9068300260
VOLKSWAGEN      2E0820803F
VOLKSWAGEN      2E0820803H
VOLKSWAGEN      2E0820803J
VOLKSWAGEN      HVW906830026
VAG      2E0820803F
VAG      2E0820803H
VAG      2E0820803J

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040258 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.