Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue 4x4 (2018.07-???) 190km » KTT040302 thermotec
wybrany samochód: 
Ford Galaxy Iii (ck) 2.0 Ecoblue 4x4 (2018.07-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040302 THERMOTEC

KTT040302 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040302
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040302
KTT040302

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040302

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaVISTEON
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasoweKoło pasowe paska wieloklinowego
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiVS16
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040302 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
FORD      1 693 622
FORD      1 694 191
FORD      1 705 042
FORD      1 765 214
FORD      1 790 328
FORD      1852378
FORD      AV4119D629AA
FORD      AV4119D629AB
FORD      AV4119D629AC
FORD      AV4119D629AD
FORD      AV4119D629AE
FORD      AV6119D629DB
FORD      AV6119D629DC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040302 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.