Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Dacia DOKKER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (KE_) 1.6 LPG (2013.11-???) 83km » KTT040323 thermotec
wybrany samochód: 
Dacia Dokker Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ke_) 1.6 Lpg (2013.11-???) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040323 THERMOTEC

KTT040323 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040323
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040323
KTT040323

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

KTT040323

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO / HANON
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki6SAS14A / VS14
ID sprzęgłaDIAM BOR POOT 11mm
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040323 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
BMW      64526811430
BMW      64526811430-01
BMW      64526811432
BMW      64526811432-01
BMW      64526826879-01
BMW      64526842618
BMW      64526842618-01
BMW      64526842618-03
BMW      6452684261802
BMW      64526842619-02
BMW      64526842619-03
BMW      64527948797
BMW      64529295050-04
BMW      64529295050-06
BMW      7948797
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040323 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.