Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel ADAM (M13) 1.2 (2012.10-2019.02) 69km » KTT040323 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Adam (m13) 1.2 (2012.10-2019.02) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040323 THERMOTEC

KTT040323 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040323
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040323
KTT040323
254.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040323

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO / HANON
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki6SAS14A / VS14
ID sprzęgłaDIAM BOR POOT 11mm
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040323 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
BMW      64526811430
BMW      64526811430-01
BMW      64526811432
BMW      64526811432-01
BMW      64526826879-01
BMW      64526842618
BMW      64526842618-01
BMW      64526842618-03
BMW      6452684261802
BMW      64526842619-02
BMW      64526842619-03
BMW      64527948797
BMW      64529295050-04
BMW      64529295050-06
BMW      7948797
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040323 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.