Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI (1991.03-1994.10) 143km » KTT040348 thermotec
wybrany samochód: 
Nissan 100nx (b13) 2.0 Gti (1991.03-1994.10) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040348 THERMOTEC

KTT040348 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040348
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040348
KTT040348
268.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040348

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]115
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]110
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SBU16C
Liczba rowków7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040348 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
RENAULT      926004EB0A
RENAULT      926004EB1A
RENAULT      926005211R
RENAULT      926009944R

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040348 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.