Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mazda 6 Kombi (GH) 2.2 MZR-CD (GH10) (2010.01-2013.07) 180km » KTT060037 thermotec
wybrany samochód: 
Mazda 6 Kombi (gh) 2.2 Mzr-cd (gh10) (2010.01-2013.07) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór regulacyjny kompresora KTT060037 THERMOTEC

KTT060037 Zawór regulacyjny kompresora THERMOTEC
thermotec KTT060037
Zawór regulacyjny kompresora KTT060037
KTT060037
131.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT060037

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaPXE14/16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór regulacyjny kompresora KTT060037 THERMOTEC

Zawór regulacyjny kompresora
numery OEM:
AUDI      1K0 820 808A
AUDI      1K0 820 859H
AUDI      1K0 820 859J
AUDI      1K0 820 859N
AUDI      1K0 820 859P
AUDI      1K0 820 859T
AUDI      5K0 820 803
AUDI      5K0 820 803C
AUDI      5N0 820 803
AUDI      5N0 820 803A
AUDI      5N0 820 803B
AUDI      5N0 820 803C
AUDI      5N0 820 803E
AUDI      5N0 820 803F
AUDI      5N0 820 803G
AUDI      5N0 820 803H
AUDI      5N0 820 803HX
AUDI      5N0 820 803X
AUDI      8J0 260 805
AUDI      8J0 260 805A
SEAT      1K0820808A
SEAT      1K0820859H
SEAT      1K0820859J
SEAT      1K0820859N
SEAT      1K0820859P
SEAT      1K0820859T
SEAT      5K0820803
SEAT      5K0820803C
SEAT      5N0 820 803 X
SEAT      5N0 820 803F
SEAT      5N0820803
SEAT      5N0820803A
SEAT      5N0820803B
SEAT      5N0820803C
SEAT      5N0820803E
SEAT      5N0820803G
SEAT      5N0820803HX
SEAT      8J0260805
SEAT      8J0260805A
SKODA      1K0820808A
SKODA      1K0820859H
SKODA      1K0820859J
SKODA      1K0820859N
SKODA      1K0820859P
SKODA      1K0820859T
SKODA      5K0820803
SKODA      5K0820803C
SKODA      5N0 820 803 X
SKODA      5N0 820 803F
SKODA      5N0820803
SKODA      5N0820803A
SKODA      5N0820803B
SKODA      5N0820803C
SKODA      5N0820803E
SKODA      5N0820803HX
SKODA      6QD820803
SKODA      8J0260805
VOLKSWAGEN      1K0 260 839
VOLKSWAGEN      1K0820808A
VOLKSWAGEN      1K0820808AX
VOLKSWAGEN      1K0820859H
VOLKSWAGEN      1K0820859J
VOLKSWAGEN      1K0820859N
VOLKSWAGEN      1K0820859P
VOLKSWAGEN      1K0820859T
VOLKSWAGEN      5K0 820 803G
VOLKSWAGEN      5K0820803
VOLKSWAGEN      5K0820803C
VOLKSWAGEN      5K0820803E
VOLKSWAGEN      5N0 820 803
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 X
VOLKSWAGEN      5N0 820 803A
VOLKSWAGEN      5N0 820 803C
VOLKSWAGEN      5N0 820 803F
VOLKSWAGEN      5N0 820 803H
VOLKSWAGEN      5N0820803B
VOLKSWAGEN      5N0820803E
VOLKSWAGEN      5N0820803G
VOLKSWAGEN      5N0820803HX
VOLKSWAGEN      6QD820803
VOLKSWAGEN      8J0260805
VOLKSWAGEN      8J0260805A
zamienniki:
8FK 351 135-421
brak
HELLA
447190-5980
brak
DENSO
V15-15-0027
brak
VEMO
V15-15-0040
brak
VEMO
V15-15-0056
brak
VEMO
447260-9090
brak
DENSO
0300K270
brak
VAN WEZEL
5800K285
brak
VAN WEZEL
5800K302
brak
VAN WEZEL
813838
brak
VALEO
0300K349
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Zawór regulacyjny kompresora KTT060037 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.