Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A3 Limousine (8YS, 8YM) S3 quattro (2024-???) 333km » KTT090018 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8ys, 8ym) S3 Quattro (2024-???) 333km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090018 THERMOTEC

KTT090018 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090018
Kompresor klimatyzacji KTT090018
KTT090018
thermotec KTT090018 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090018 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090018 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090018 thermotec
537.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090018

producent:

THERMOTEC

Ilość oleju [ml]200
Olej do sprężarkiPAG 46

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090018 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
FORD      1018497
FORD      1035431
FORD      1S7H19D629EA
FORD      4S7119D629AA
FORD      6S7119D629AA
FORD      6S7119D629AB
FORD      F8FH19D629RA
MAZDA      E012-61-450A
zamienniki:
1800K290
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090018 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.