Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco DAILY III Furgon 35 S 9 V,35 C 9 V (1999.05-2007.07) 84km » 1800K322 van wezel
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Furgon 35 S 9 V,35 C 9 V (1999.05-2007.07) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 1800K322 VAN WEZEL

1800K322 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 1800K322

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

1800K322

producent:

VAN WEZEL

Status produktu: Normalny
Ø koła pasowego [mm]125
Napięcie [V]12
Ilość biegunów2
Dolot - Ø [mm]15,78
Wylot - Ø [mm]12,57
Ilość oleju [ml]200
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
częściowo napełniony
JakośćIR PLUS
nr EAN5410909289386

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 1800K322 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD COUGAR, MONDEO I, MONDEO II, MONDEO III, TRANSIT 2.0D/2.2D/2.5 07.94-03.07
numery OEM:
FORD      1035431
FORD      1S7H19D629EA
FORD      4054452
FORD      4759887
FORD      5003996
FORD      5222062
FORD      96BW19D629BA
FORD      96BW19E647BC
FORD      F3DH19D649CA
FORD      F8FH19D629RA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 1800K322 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.