Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi (2005.05-2008.02) 110km » KTT090050 thermotec
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii (bm0/1_, Cm0/1_) 1.9 Dci (2005.05-2008.02) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090050 THERMOTEC

KTT090050 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090050
Kompresor klimatyzacji KTT090050
KTT090050
thermotec KTT090050 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090050 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090050 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090050 thermotec
495.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090050

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Ø koła pasowego [mm]117
Ilość oleju [ml]190
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiSD7H15
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090050 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
CITROËN      514470100
CITROËN      6453G5
CITROËN      6453NR
CITROËN      98462134
FIAT      0000071721758
FIAT      5 1447 0100
FIAT      71721757
FIAT      71721758
FIAT      98462134
IVECO      7172 1757
IVECO      98462134
PEUGEOT      514470100
PEUGEOT      6453G5
PEUGEOT      6453NR
PEUGEOT      98462134
zamienniki:
92-0469
brak
KAGER
V24-15-0035
brak
VEMO
813808
brak
VALEO
0900K176
brak
VAN WEZEL
0900K222
brak
VAN WEZEL
51-0254
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090050 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.