Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi 4x4 (2002.04-???) 128km » KTT090124 thermotec
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Platforma / Podwozie (244) 2.8 Hdi 4x4 (2002.04-???) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090124 THERMOTEC

KTT090124 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090124
Kompresor klimatyzacji KTT090124
KTT090124
thermotec KTT090124 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090124 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090124 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090124 thermotec
957.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090124

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDENSO
Ciężar [kg]6,2
Ø koła pasowego [mm]119
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]133
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Ilość oleju [ml]160
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU
Nowa część
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090124 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
RENAULT      8200956574

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090124 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.