Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 951 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 951 000S MAHLE

ACP 951 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 951 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 951 000S
ACP 951 000S
mahle ACP 951 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 951 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 951 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 951 000S mahle
1,065.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351123541, 70817561, 8FK 351 123-541, ACP 951 000P

numer części:

ACP 951 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora 6SEL14C
Ograniczenia producenta Denso
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 119
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 7
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635034265

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 951 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC III, MEGANE, MEGANE III, SCENIC III 1.9D/2.0 11.08-09.16

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 951 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 951 000S producenta MAHLE

RENAULT

7711497391, 8200956574

numery OEM:
RENAULT      7711497391
RENAULT      8200956574
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 951 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.