Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Alfa Romeo 166 (936_) 2.5 V6 24V (936A2___) (1998.09-2006.12) 190km » KTT090191 thermotec
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 166 (936_) 2.5 V6 24v (936a2___) (1998.09-2006.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090191 THERMOTEC

KTT090191 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090191
Kompresor klimatyzacji KTT090191
KTT090191
thermotec KTT090191 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090191 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090191 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090191 thermotec
927.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090191

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ograniczenia producentaVW-GROUP
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]110
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU14C
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090191 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A4 B9, A5, Q5, PORSCHE MACAN 1.4-2.0H 10.07-
numery OEM:
AUDI      447150-2360
AUDI      447150-2361
AUDI      447150-2363
AUDI      447150-2364
AUDI      447150-2365
AUDI      447150-4280
AUDI      447150-4284
AUDI      447150-5630
AUDI      447150-5631
AUDI      4E0260805J
AUDI      4F0260805AC
AUDI      4F0260805AG
AUDI      4F0260805AN
AUDI      4F0260805G
AUDI      4F0260805I
AUDI      4F0260805J
AUDI      4F0260805M
AUDI      4F0260805N
AUDI      4F0260805P
AUDI      4F0260805S
AUDI      4G0260805D
AUDI      4M0820803
AUDI      8E0260805AG
AUDI      8E0260805AT
AUDI      8E0260805BA
AUDI      8E0260805BE
AUDI      8E0260805BF
AUDI      8E0260805BJ
AUDI      8E0260805BL
AUDI      8E0260805BS
AUDI      8E0260805CA
AUDI      8E0260805CD
AUDI      8K0260805E
AUDI      8K0260805F
AUDI      8K0260805L
AUDI      8K0260805M
AUDI      8K0260805P
AUDI      8KD260805
AUDI      8T0260805E
AUDI      8T0260805N
AUDI      8W5820803A
PORSCHE      8T0260805E
PORSCHE      8T0260805N
SEAT      4E0.260.805 J
SEAT      4F0 260 805N
SEAT      4F0.260.805 G
SEAT      4F0.260.805 I
SEAT      4F0.260.805 M
SEAT      4F0260805AC
SEAT      4F0260805AG
SEAT      4F0260805AN
SEAT      4F0260805J
SEAT      4F0260805P
SEAT      4F0260805S
SEAT      4G0260805D
SEAT      8E0260805AG
SEAT      8E0260805AT
SEAT      8E0260805BA
SEAT      8E0260805BE
SEAT      8E0260805BF
SEAT      8E0260805BJ
SEAT      8E0260805BL
SEAT      8E0260805BS
SEAT      8E0260805CA
SEAT      8E0260805CD
SEAT      8K0 260 805 F
SEAT      8K0260805E
SEAT      8K0260805L
SEAT      8K0260805M
SEAT      8K0260805P
SEAT      8KD260805
VOLKSWAGEN      4G0260805D
VOLKSWAGEN      8K0260805M
VOLKSWAGEN      8T0260805E
VOLKSWAGEN      8T0260805N
VAG      8T0260805E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090191 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.