Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi (2001.08-2005.03) 75km » KTT090229 thermotec
wybrany samochód: 
Ford Focus I Sedan (dfw) 1.8 Turbo Di / Tddi (2001.08-2005.03) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090229 THERMOTEC

KTT090229 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090229
Kompresor klimatyzacji KTT090229
KTT090229
thermotec KTT090229 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090229 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090229 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090229 thermotec
1,066.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090229

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]120
Ilość oleju [ml]160
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU17C
Liczba rowków7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090229 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
PORSCHE      447150-1491
PORSCHE      94812601102
PORSCHE      94812601103
VAG      94812601102
VAG      94812601103
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090229 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.