Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën C3 II (SC_) 1.4 VTi (2009.11-???) 98km » KTT090265 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën C3 Ii (sc_) 1.4 Vti (2009.11-???) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090265 THERMOTEC

KTT090265 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090265
Kompresor klimatyzacji KTT090265
KTT090265
thermotec KTT090265 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090265 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090265 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090265 thermotec
880.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090265

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaMITSUBISHI
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]90
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarkiMSC90CAS
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090265 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MITSUBISHI      7813A068
MITSUBISHI      7813A069
MITSUBISHI      7813A091
MITSUBISHI      7813A096
MITSUBISHI      7813A128
MITSUBISHI      7813A129
MITSUBISHI      7813A402
MITSUBISHI      AKC200A221
MITSUBISHI      AKC200A221A
MITSUBISHI      AKC200A221G
MITSUBISHI      AKC200A222
MITSUBISHI      AKH200A221G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090265 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.