Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen CADDY III Furgon/minivan (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 420 (2006.05-2010.08) 80km » KTT090269 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iii Furgon/minivan (2ka, 2kh, 2ca, 2ch) 420 (2006.05-2010.08) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090269 THERMOTEC

KTT090269 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090269
Kompresor klimatyzacji KTT090269
KTT090269
thermotec KTT090269 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090269 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090269 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090269 thermotec
828.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090269

producent:

THERMOTEC

Ilość oleju [ml]80
Liczba rowków7

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090269 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      4538307000
MERCEDES-BENZ      A4538307000
NISSAN      92600-2090R
RENAULT      4538307000
RENAULT      8FK351003-351
RENAULT      926002090R
RENAULT      A4538307000
RENAULT      Z0019503A
SMART      453 830 70 00
SMART      A4538307000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090269 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.