Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo V70 II (285) 2.4 CDI (2005.07-2008.12) 122km » KTT090361 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo V70 Ii (285) 2.4 Cdi (2005.07-2008.12) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090361 THERMOTEC

KTT090361 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090361
Kompresor klimatyzacji KTT090361
KTT090361
thermotec KTT090361 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090361 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090361 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090361 thermotec
1,001.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090361

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaBMW
Ograniczenia producentaDENSO
Technika połączeńBolted to the rear h
Ø koła pasowego [mm]110
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SBU17A
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090361 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
BMW      64506805070
BMW      64526805070
BMW      64529216166-05
BMW      64529216466
BMW      64529216466-04
BMW      64529216466-05
BMW      6452921646603
BMW      64529303561
BMW      64529303561-04
BMW      64529303561-05
BMW      64529330825
BMW      64529330825-01
BMW      64529330829
BMW      64529399059
BMW      6805070
BMW      9216466
BMW      9399059
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090361 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.