Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw iX (I20) xDrive M60 (2022-???) 619km » KTT090402 thermotec
wybrany samochód: 
Bmw Ix (i20) Xdrive M60 (2022-???) 619km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090402 THERMOTEC

KTT090402 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090402
Kompresor klimatyzacji KTT090402
KTT090402
thermotec KTT090402 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090402 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090402 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090402 thermotec
921.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090402

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaHANON
Technika połączeńPAD
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]110
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki7VS16ic
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090402 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MAZDA      1684906
MAZDA      1722070
MAZDA      31291251
MAZDA      31291929
MAZDA      36000962
MAZDA      36001128
MAZDA      7AM5N19D629AA
MAZDA      7AM5N19D629AB
MAZDA      8V6N19D629AA
MAZDA      AM5N19D629AA
MAZDA      AM5N19D629AB
MAZDA      BEV361450A
VOLVO      1684906
VOLVO      1722070
VOLVO      31291251
VOLVO      31291929
VOLVO      36000962
VOLVO      36001128
VOLVO      7AM5N19D629AA
VOLVO      7AM5N19D629AB
VOLVO      8V6N19D629AA
VOLVO      AM5N19D629AA
VOLVO      AM5N19D629AB
VOLVO      BEV361450A
FORD USA      1 718 580
FORD USA      1 741 457
FORD USA      1 747 623
FORD USA      1 787 455
FORD USA      1189359
FORD USA      1746701
FORD USA      1751973
FORD USA      1764088
FORD USA      1774907
FORD USA      1799468
FORD USA      1855762
FORD USA      1858388
FORD USA      1890121
FORD USA      1901471
FORD USA      1906930
FORD USA      1906935
FORD USA      2 038 341
FORD USA      2025775
FORD USA      2025777
FORD USA      2059383
FORD USA      2414006
FORD USA      2414015
FORD USA      7AM5N19D629AA
FORD USA      7AM5N19D629AB
FORD USA      AP3119D629AA
FORD USA      AP3119D629AB
FORD USA      AP3119D629AC
FORD USA      AP3119D629AD
FORD USA      AP3119D629AE
FORD USA      AP3119D629BA
FORD USA      AP3119D629BB
FORD USA      AV1119D629A2
FORD USA      AV1119D629A2B
FORD USA      AV1119D629A2C
FORD USA      AV1119D629AA
FORD USA      AV1119D629AB
FORD USA      AV1119D629AB01
FORD USA      AV1119D629AC
FORD USA      AV1119D629AD
FORD USA      AV1119D629BA
FORD USA      AV1119D629BB
FORD USA      AV1119D629BC
FORD USA      BEV361450A
FORD USA      REAP3119D629BB
FORD USA      REAV11-19D629-A2D
FORD USA      REAV1119D629AC
FORD USA      REAV1119D629BB
FORD USA      VPC1BH19D629DE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090402 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.