Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 JTD (2004.04-2006.07) 145km » KTT090421 thermotec
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Autobus (244_) 2.8 Jtd (2004.04-2006.07) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090421 THERMOTEC

KTT090421 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090421
Kompresor klimatyzacji KTT090421
KTT090421
thermotec KTT090421 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090421 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090421 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090421 thermotec
818.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090421

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDELPHI
Ø koła pasowego [mm]105
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]150
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCVC6
Liczba rowków5
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090421 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC 1.4 03.04-
numery OEM:
OPEL      13189393
OPEL      6854069
OPEL      95522210

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090421 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.