Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Kia CARENS IV 2.0 GDi (2013.03-???) 177km » KTT110053 thermotec
wybrany samochód: 
Kia Carens Iv 2.0 Gdi (2013.03-???) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110053 THERMOTEC

KTT110053 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110053
Skraplacz klimatyzacji KTT110053
KTT110053
192.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110053

producent:

THERMOTEC

Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osuszaczem
Długość sieci [mm]670
Szerokość sieci [mm]347
Głębokość sieci [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110053 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
HONDA      80101SCAA01
HONDA      80110S9A003
HONDA      80110SPAW01
zamienniki:
25005201
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110053 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.