Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.8 (1995.02-1999.06) 95km » KTT110081 thermotec
wybrany samochód: 
Daewoo Espero (klej) 1.8 (1995.02-1999.06) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110081 THERMOTEC

KTT110081 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110081
Skraplacz klimatyzacji KTT110081
KTT110081
228.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110081

producent:

THERMOTEC

Wymiary radiatora592 X 420 X 20 mm
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez osuszacza
Długość sieci [mm]592
Szerokość sieci [mm]420
Głębokość sieci [mm]20

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110081 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      4B0260401R
AUDI      4B0260403D
AUDI      4B0260403G
AUDI      4B0260403R
VOLKSWAGEN      4B0260403D
VOLKSWAGEN      4B0260403G
VOLKSWAGEN      4B0260403R

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110081 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.