Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi (2012.04-2015.12) 155km » KTT110130 thermotec
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Autobus (f3) 2.2 Tdci (2012.04-2015.12) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110130 THERMOTEC

KTT110130 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110130
Skraplacz klimatyzacji KTT110130
KTT110130
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110130

producent:

THERMOTEC

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osuszaczem
Długość sieci [mm]565
Szerokość sieci [mm]464
Głębokość sieci [mm]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110130 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
RENAULT      921004BE0A
RENAULT      921004EA0A
RENAULT      921006951R
RENAULT      921009251R
RENAULT      9211000Q0A
zamienniki:
33005422
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110130 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.