Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Iveco DAILY IV Furgon 45C18 (2006.05-2011.08) 176km » KTT110146 thermotec
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Furgon 45c18 (2006.05-2011.08) 176km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110146 THERMOTEC

KTT110146 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110146
Skraplacz klimatyzacji KTT110146
KTT110146
172.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110146

producent:

THERMOTEC

Wymiary radiatora605 X 401 X 16 mm
MateriałAluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez osuszacza
Długość sieci [mm]605
Szerokość sieci [mm]401
Głębokość sieci [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110146 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
VOLKSWAGEN      8E0260403B
VAG      8E0260401A
VAG      8E0260401B
VAG      8E0260403A
VAG      8E0260403B

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110146 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.