Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Lancia VOYAGER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (404_) 2.8 CRD (RT, 53) (2013.08-2014.12) 177km » KTT110147 thermotec
wybrany samochód: 
Lancia Voyager Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (404_) 2.8 Crd (rt, 53) (2013.08-2014.12) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110147 THERMOTEC

KTT110147 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110147
Skraplacz klimatyzacji KTT110147
KTT110147
192.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110147

producent:

THERMOTEC

Wymiary radiatora660-373-16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez osuszacza
Długość sieci [mm]660
Szerokość sieci [mm]373
Głębokość sieci [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110147 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
VOLVO      31292022
VOLVO      31356000
VOLVO      31418512
VOLVO      9124389

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110147 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.