Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Volvo S60 III (224) T8 Twin Engine Polestar AWD (2019.10-???) 318km » KTT110400 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo S60 Iii (224) T8 Twin Engine Polestar Awd (2019.10-???) 318km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110400 THERMOTEC

KTT110400 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110400
Skraplacz klimatyzacji KTT110400
KTT110400
187.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110400

producent:

THERMOTEC

Wymiary radiatora725-389-16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez osuszacza
Długość sieci [mm]725
Szerokość sieci [mm]389
Głębokość sieci [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110400 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
FORD      1371571
FORD      1383318
FORD      6C1119710AA
FORD      6C1119710AB
FORD      6C1119710AC
FORD      6C1119710AD
FORD      6C1119710AE

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110400 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.