Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Mazda 626 III Hatchback (GD) 1.8 (1987.11-1989.07) 90km » KTT110434 thermotec
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iii Hatchback (gd) 1.8 (1987.11-1989.07) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110434 THERMOTEC

KTT110434 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110434
Skraplacz klimatyzacji KTT110434
KTT110434
228.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110434

producent:

THERMOTEC

Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora625-312-16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osuszaczem
Długość sieci [mm]610
Szerokość sieci [mm]312
Głębokość sieci [mm]16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110434 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
LAND ROVER      JRB101070
LAND ROVER      JRB500080
zamienniki:
02005178
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110434 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.