Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.4 VTi (2012.03-???) 95km » KTT110560 thermotec
wybrany samochód: 
Peugeot 208 I (ca_, Cc_) 1.4 Vti (2012.03-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Skraplacz klimatyzacji KTT110560 THERMOTEC

KTT110560 Skraplacz klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT110560
Skraplacz klimatyzacji KTT110560
KTT110560

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT110560

producent:

THERMOTEC

Wymiary radiatora630 x 395 x 16 mm
MateriałAluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez osuszacza
Długość sieci [mm]633
Szerokość sieci [mm]386
Głębokość sieci [mm]17

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Skraplacz klimatyzacji KTT110560 THERMOTEC

Skraplacz klimatyzacji
numery OEM:
HYUNDAI      976064A000
HYUNDAI      976064A001
HYUNDAI      976064A002
HYUNDAI      976064A250
HYUNDAI      976064A251
HYUNDAI      976064A252
zamienniki:
82005058
brak
VAN WEZEL
814336
brak
VALEO

Zastosowanie Skraplacz klimatyzacji KTT110560 THERMOTEC w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.